34571spokojených zákazníků
Pokud se nemůžete rozhodnout, kde vybrat kvalitní zahradní nábytek, zeptejte se našich spokojených zákazníků.
upravující reklamační podmínky mezi provozovatelem/prodávajícím a zákazníkem/kupujícím (dále jen "RP").
Úvodní ustanovení.
1. Provozovatelem (prodávajícím) v internetovém obchodě Teak & Garden je společnost Teak & Garden s.r.o., Na Hrebienku 34, 811 02 Bratislava, provozovna: Teak & Garden s.r.o., Dlhá 25, 90031 Stupava.
2. Zákazníkem (kupujícím) v internetovém obchodě je každá fyzická nebo právnická osoba, která odešle elektronický formulář s objednávkou zboží (výrobku/výrobků nebo služby/služeb).
3. Tento reklamační řád upravuje právní vztahy mezi provozovatelem a zákazníkem při řešení reklamací týkajících se správnosti a kvality zboží a služeb poskytovaných provozovatelem.
4. Pro účely tohoto reklamačního řádu se reklamací rozumí právo uplatněné zákazníkem z odpovědnosti za vady zboží nebo služeb poskytnutých provozovatelem, kterým se zákazník domáhá určité nápravy nebo náhrady škody za vadné plnění nebo neplnění předmětu smlouvy.
Reklamační řád.
(1) V souladu s těmito OP může Oprávněná osoba uplatnit reklamaci osobně, písemně nebo elektronickou poštou.
2. Reklamace musí být zejména:
- Kdo reklamaci podává (jméno, příjmení, adresa trvalého bydliště),
- předmět reklamace, případně čeho se zákazník domáhá,
- komu je stížnost určena,
- datum podání stížnosti,
- podpis zákazníka nebo podpis oprávněné osoby spolu s plnou mocí.
3. V případě stížnosti podané e-mailem, faxem nebo písemně Oprávněnou osobou jménem zákazníka musí být ke stížnosti přiložena plná moc k zastupování zákazníka ve věci stížnosti.
4. Pokud reklamace neobsahuje náležitosti uvedené v bodě 2. tohoto článku, považuje se za neoprávněnou.
5. Lhůta pro vyřízení reklamace činí nejvýše 30 dnů ode dne podání reklamace. O vyřízení reklamace vystaví objednatel objednateli písemný doklad.
6. Datem vyřízení reklamace se rozumí datum uplatnění reklamace Objednatelem. Za den uplatnění reklamace se považuje den, kdy byla reklamace uplatněna:
- v případě poštovních zásilek - den doručení reklamace do sídla Objednatele).
- v případě osobního doručení - den uvedený na kopii reklamace, kterým Zákazník potvrdí doručení.
- v případě doručování elektronickou poštou - den doručení zprávy elektronické pošty na adresu elektronické pošty Zákazníka.
Zákazník /Kupující/ je povinen doručit reklamované zboží do provozovny Prodávajícího spolu s dokladem o zakoupení zboží do 7 dnů ode dne uplatnění reklamace
7. Ostatní právní vztahy mezi Provozovatelem a Zákazníkem výslovně neupravené tímto reklamačním řádem se řídí příslušnými ustanoveními jednotlivých smluv uzavřených mezi Provozovatelem a Zákazníkem, příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů platných ve Slovenské republice, a to v následujícím pořadí.
8. Zákazník je oprávněn tento Reklamační řád kdykoli změnit nebo doplnit v důsledku změn právních předpisů a podnikatelského prostředí. Aktuální znění Reklamačního řádu Zákazník určí jeho zveřejněním na svých internetových stránkách.
Tento RP nabývá platnosti a účinnosti dnem 1. ledna 2021 a plně nahrazuje předchozí RP. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu RP bez předchozího upozornění.