Kategorie
 
 
 
 
 

Obchodní podmínky internetového obchodu Teak & Garden

Obchodní podmínky internetového obchodu Teak & Garden

stanovující obchodní podmínky mezi provozovatelem/prodávajícím a zákazníkem/kupujícím (dále jen "VOP").

 

1. Provozovatelem (prodávajícím) internetového obchodu je
Teak & Garden s.r.o.
Tajovského 1
811 04 Bratislava
Provoz: Dlhá 25, 900 31 Stupava
ID: 35837411
DIČ: 2020287236

2. Zákazníkem (kupujícím) v internetovém obchodě je každá fyzická nebo právnická osoba, která odešle elektronický formulář s objednávkou zboží (výrobku/výrobků nebo služby/služeb).

3. Při objednávce jako fyzická osoba - nepodnikatel uveďte své jméno, příjmení, adresu, kam má být zboží doručeno, telefonní číslo a e-mail. Pokud nakupujete jako právnická osoba (firma nebo živnost), uveďte v objednávce také název firmy, IČO, DIČ a fakturační adresu, pokud se liší od adresy pro doručení.

4. K přijetí objednávky zboží provozovatelem, a tedy k uzavření kupní smlouvy, dochází na základě potvrzení této správně a úplně vyplněné objednávky v elektronické podobě (e-mailem) ze strany provozovatele. Po odeslání objednávky na Vámi uvedenou e-mailovou adresu Vám bude zasláno potvrzení o přijetí objednávky a později další informace o stavu Vaší objednávky (např. objednávka byla vyřízena, zboží bylo odesláno, zboží není momentálně skladem apod.) Registrovaný zákazník může po přihlášení zkontrolovat objednávku přímo v online režimu na webové stránce internetového obchodu.

5. Místem plnění kupní smlouvy se rozumí sídlo (bydliště) nebo místo podnikání zákazníka uvedené v elektronickém objednávkovém formuláři. 6. Zboží bude dodáno provozovatelem s využitím služeb třetích osob (smluvní dopravce, kurýrní služba) nebo provozovatel dodá zboží vlastními prostředky, případně po dohodě se zákazníkem bude zboží připraveno u provozovatele k dodání. Dodání zboží se uskuteční jeho předáním zákazníkovi nebo předáním smluvnímu dopravci k přepravě. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem dodání zboží, přičemž odkládací podmínkou je úplné zaplacení kupní ceny uvedené v objednávce. Do doby převodu vlastnického práva z provozovatele na zákazníka má zákazník všechny povinnosti správce zboží a je povinen výrobky a služby na své náklady bezpečně skladovat a označit je tak, aby byly vždy identifikovatelné jako zboží provozovatele.

6. Provozovatel je povinen dodat zboží zákazníkovi co nejdříve po obdržení elektronické objednávky, a to v dodacích lhůtách uvedených na internetových stránkách Provozovatele. Zákazník bere na vědomí, že uvedené termíny dodání (dodací lhůty) jsou pouze orientační. V případě, že Provozovatel není schopen dodat Zákazníkovi veškeré objednané zboží ve sjednaném termínu, oznámí tuto situaci Zákazníkovi co nejdříve a informuje jej o předpokládaném termínu dodání objednaného zboží, případně navrhne dodání náhradního zboží. 

7. V případě, že je zboží doručováno smluvním dopravcem, dává Zákazník Provozovateli právo poskytnout smluvnímu dopravci osobní údaje nezbytné pro účely doručení zboží (jméno/obchodní název, adresa, telefon).

8. Při převzetí zboží obdrží Zákazník doklad o převzetí zboží, který je zároveň dokladem o zaplacení zboží v případě platby na dobírku. Dokladem o převzetí zboží je rovněž písemná objednávka zboží. Daňový doklad je přiložen ke zboží.

9. Pokud Zákazník nezaplatí a nepřevezme objednané zboží mimo situaci poškození zboží při dodání (zásilka se vrátí jako nedoručitelná bez zavinění Provozovatele, např. pokud smluvní dopravce adresáta nenašel, neoznámil Zákazníkovi uložení zásilky, Zákazník nedopatřením nebo úmyslně zásilku nepřevzal apod. ), může provozovatel požadovat náhradu škody způsobené porušením povinnosti, na kterou se vztahuje smluvní pokuta. V takovém případě se smluvní pokuta stanoví minimálně ve výši uhrazeného poštovného a maximálně ve výši 20 % z celkové ceny objednávky. Zákazníkovi, který objednávku nepřevzal, bude e-mailem zaslána zpráva s žádostí o informaci, jak má se svou objednávkou dále naložit. Na odpověď na tuto žádost má zákazník 7 dní ode dne odeslání zprávy. Pokud zákazník požádá o opětovné zaslání vrácené zásilky, připočte provozovatel k celkové ceně zásilky druhý manipulační poplatek a poštovné dle platného ceníku. Opětovné zaslání vrácené zásilky je možné pouze na základě platby předem. Pokud Zákazník na výzvu Provozovatele ve stanovené lhůtě nereaguje, bude objednávka Provozovatelem zrušena.

10. Zákazník jako soukromá osoba (nepodnikatel) má možnost odstoupit od smlouvy do 14 pracovních dnů od převzetí zboží v souladu se zákonem. V takovém případě zákazník kontaktuje dodavatele a zašle mu písemné prohlášení (nikoliv prostřednictvím elektronické komunikace) o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu nebo přesné adresy pro finanční vyrovnání. Zákazník je povinen zakoupené zboží vrátit ve stavu, v jakém jej obdržel (včetně dokumentace, příslušenství apod.), na vlastní náklady na adresu provozovatele spolu s originálem dokladu o koupi (nikoli však na dobírku). Zákazník nemá právo odstoupit od smlouvy, pokud zboží zakoupil a osobně převzal u Provozovatele. Provozovatel se zavazuje vrátit Zákazníkovi cenu zaplacenou za předmětné zboží do 15 kalendářních dnů ode dne převzetí vráceného zboží stejným způsobem, jakým bylo zboží zaplaceno, pokud Zákazník nepožádá o jiný způsob. V případě, že vrácené zboží je poškozené, použité, opotřebené nebo nekompletní, může provozovatel zákazníkovi vrátit kupní cenu sníženou o hodnotu poškození nebo opotřebení předmětného zboží minimálně ve výši 1 % z celkové ceny zboží (v souladu s příslušným ustanovením § 457 občanského zákoníku).

11. Zákazník nemůže odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí služby, pokud byla tato služba se souhlasem zákazníka zahájena před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, dále nemůže odstoupit od prodeje zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků zákazníka, zboží určeného speciálně pro jednoho zákazníka, zboží, které nelze vrátit pro jeho vlastnosti (např. z hygienických důvodů), nebo zboží, které podléhá rychlé zkáze.

12. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu cen. Platí cena uvedená v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Cena nezahrnuje poradenství, dopravu ani jiné náklady, pokud nejsou uvedeny v popisu výrobku. Cena zboží je stanovena dle aktuálního ceníku. Zvýhodněné (akční) ceny zboží jsou zřetelně označeny symboly (např. "akce" nebo "výprodej"). Platnost zlevněných cen trvá do vyprodání zásob nebo po dobu trvání období uvedeného u zlevněné ceny.

13. Pokud se zákazník aktuálně nachází nebo žije v zahraničí, sjednává Provozovatel platební a dodací podmínky se zákazníkem individuálně. 14. Při doručení objednávky do České republiky uhradí Zákazník cenu zboží a doručení kurýrní službou v Kč dle aktuálního kurzu Národní banky Slovenska (www.nbs.sk).

14. Záruční podmínky upravuje reklamační řád.

15. Provozovatel neodpovídá za opožděné dodání zboží způsobené doručovatelem (pošta, kurýr) nebo uvedením nesprávné adresy Zákazníka. 16. Zákazník je povinen si zboží při převzetí od dopravce důkladně prohlédnout a převzetí zboží potvrdit podpisem na protokolu o převzetí zboží. Pokud je zásilka viditelně poškozena nebo zničena, je Zákazník povinen neprodleně kontaktovat Provozovatele, aniž by zásilku převzal. Reklamace případného nedodání zboží z viny doručovatele nebo poškození zboží způsobené doručovatelem musí být v těchto případech uplatněny přímo u doručovatele. Reklamace mechanického poškození zboží způsobeného přepravou, jehož převzetí bez závad potvrdil Zákazník dopravci, nebude Provozovatelem uznána jako oprávněná a Zákazníkovi nevzniká nárok na náhradu takové reklamace.

16. Všechny elektronicky přijaté objednávky zboží se považují za návrh na uzavření kupní smlouvy a nejsou považovány za závazné. 17. Zákazník má právo zrušit objednávku bez udání důvodu kdykoli před odesláním zboží e-mailem nebo telefonicky. Provozovatel má právo zrušit objednávku v případě nedodání zboží z důvodu vyšší moci, z důvodu ukončení jeho výroby, z důvodu jeho vyprodání nebo z důvodu nemožnosti dodání za cenu uvedenou v internetovém obchodě, ve všech těchto případech o tom provozovatel zákazníka informuje. Provozovatel je povinen zajistit možnost dodání náhradního zboží. Zákazník má právo odmítnout možnost dodání náhradního zboží a odstoupit od objednávky uvedeného zboží. V případě úhrady kupní ceny nebo její části při odstoupení od objednávky budou finanční prostředky zákazníkovi vráceny do 15 kalendářních dnů stejným způsobem, jakým byly použity na úhradu zboží, pokud zákazník nepožádá o jiný způsob.

17. Zákazník prohlašuje, že souhlasí ve smyslu § 7 odst. 1 zákona č. 428/2002 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, s tím, že provozovatel zpracovává a uchovává jeho osobní údaje, zejména ty, které jsou uvedeny výše a/nebo které jsou nezbytné pro činnost provozovatele a zpracovává je ve všech svých informačních systémech. Zákazník tento souhlas uděluje správci na dobu neurčitou. Zákazník může souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoli písemně (e-mailem, dopisem) nebo telefonicky odvolat, načež správce jeho osobní údaje ze své databáze vymaže. Registrovaný zákazník může své osobní údaje aktualizovat přímo v online režimu na webové stránce internetového obchodu po přihlášení.

18. Po zadání objednávky nebo registraci může zákazník dostávat zprávy o nabídkách zboží, akcích a službách prodávajícího. Zákazník může zasílání kdykoli zrušit prostřednictvím odkazu uvedeného v e-mailech, které mu budou doručeny.

19. Kromě obecných ustanovení občanského zákoníku se na obchodní vztahy (jakož i jiné právní vztahy, které z nich mohou vzniknout) s fyzickými osobami, které při uzavírání obchodních smluv podle těchto VOP nepostupují v rámci své podnikatelské činnosti, vztahují zvláštní předpisy, zejména zákon č. 108/2000 Sb. o ochraně spotřebitele při podomním a zásilkovém prodeji, zákon č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele.

20. Zákazník a Provozovatel se dohodli, že plně akceptují elektronickou formu komunikace, zejména prostřednictvím elektronické pošty a internetu, jako platnou a závaznou pro obě strany. Elektronická forma komunikace není akceptovatelná v případě odstoupení od kupní smlouvy.

21. Odesláním objednávky Zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi v plném rozsahu souhlasí. 22. Bez ohledu na ostatní ustanovení těchto VOP nenese Provozovatel vůči Zákazníkovi odpovědnost za ušlý zisk, ztrátu příležitosti nebo jakoukoli jinou nepřímou či následnou ztrátu způsobenou nedbalostí, porušením kupní smlouvy nebo jinak. V případě, že některá ustanovení těchto VOP budou příslušnými orgány Slovenské republiky shledána jako neplatná nebo nevymahatelná, ať již v celém rozsahu nebo zčásti, platnost a vymahatelnost ostatních ustanovení VOP a zbývajících částí příslušného ustanovení VOP tím není dotčena.

22. VOP jsou platné ve znění uvedeném na internetových stránkách Provozovatele v den odeslání elektronického objednávkového formuláře, pokud se obě strany výslovně nedohodnou jinak.

 

23. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto VOP. Povinnost písemně oznámit změnu VOP je splněna jejich umístěním na internetových stránkách obchodu.

Tyto VOP jsou platné od 13.6.2014 a plně nahrazují předchozí VOP. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu VOP bez předchozího upozornění.

 

Poučení o uplatnění práva kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy

 

Formulář pro odstoupení od smlouvy

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze